mentorzyebiznesu.pl

Blog

Promuj swoją firmę zmysłami – krówki reklamowe Ci w tym pomogą!

06 marca
08:50 2023

Chcesz budować świadomość swojej marki, wywoływać pozytywne reakcje u klientów, ale robić to w nienachalny sposób? Jeśli tak, postaw na słodki marketing. I mówiąc „słodki”, nie mamy tu na myśli formy przekazu, a smak. Poznaj bliżej krówki z logo dla firm! 

Słodycze w marketingu – czy ma to sens?

Nie da się ukryć, że reklama jest dźwignią handlu. Możemy wyróżnić różne formy promocji – od tradycyjnych reklam w telewizji i radiu, na bilbordach, czy kampanie reklamowe w social mediach. Często jednak okazuje się, że tania i skuteczna reklama jest lepszym rozwiązaniem, niż liczne kampanie marketingowe. Jedną z nich stanowią słodycze. Tylko czy można połączyć słodką przekąskę z potężnym narzędziem, jakim jest marketing? Oczywiście, że tak. Co więcej, ta gałąź marketingu ma nawet swoją nazwę – marketing sensoryczny. 

Marketing sensoryczny w przemyślany sposób angażuje zmysły, by wywołać u klientów i kontrahentów pozytywne skojarzenia na temat marki. Dzięki temu odbiorcy przywiązują się do niej na głębszym, emocjonalnym poziomie. Jednym z najczęściej wykorzystywanych zmysłów w marketingu sensorycznym jest smak. Z tego względu warto wykorzystać słodycze jako nośnik reklamy. W końcu… kto nie lubi słodyczy, niech pierwszy rzuci kamień!

Krówki z logo firmy dopasowane do marki

 

Krówki reklamowe z logo firmy – słodka nostalgia

Smak krówek kojarzy nam się z beztroskim czasem dzieciństwa, tradycją i ciepłem domowego ogniska. Przypominają nam ekscytujące czasy, kiedy jeździliśmy na wakacje do dziadków i nie towarzyszył nam bagaż obowiązków. Ich delikatny smak i rozpływająca się konsystencja sprawiała, że nikt nie był w stanie się im oprzeć. I tak pozostało właściwie do dzisiaj! Można je śmiało uznać za produkt pokoleniowy.

Nic więc dziwnego, że specjaliści wykorzystują krówki z logiem marki w działaniach promocyjnych firmy. Słodycze wywołują uśmiech, poprawiają samopoczucie i powodują wzrost serotoniny, która wpływa na odczuwanie przyjemności. Nasza pamięć opiera się przede wszystkim na emocjach. Słodycze, m.in. krówki, potrafią ją łatwo uruchomić. Dzięki temu osoba obdarowywana łakociem zapamięta markę, z którą będzie miała pozytywne skojarzenia.

Decydując się na krówki jako nośnik reklamy, warto zadbać, by ich opakowania były estetyczne, przyciągały uwagę i zapadały w pamięć. Powinny być również spójne kolorystycznie z brandem marki. Nie bez znaczenia jest również ich smak. Aby klient sięgał po nasze słodycze z przyjemnością, powinny być dobre jakościowo. Wyróżnimy się na tle konkurencji, jeśli postawimy na cukierki w różnych smakach – kawowym, karmelowym, czekoladowym czy makowym. Krówki reklamowe dla firm w różnych smakach znajdziesz między innymi w sklepie Cukrowki.pl

Krówki reklamowe – idealny sposób na podziękowanie klientom i kontrahentom 

Krówki reklamowe – gdzie się sprawdzą? 

Targi, konferencje, imprezy branżowe – to najczęstsze miejsca, w których słodycze są wykorzystywane jako element promocji firmy. Krówki są również powszechnie używane w salonach piękności, prywatnych klinikach czy po prostu w siedzibach firmy przy wejściu. Jeśli prowadzisz sklep internetowy, możesz je z łatwością wykorzystać jako podziękowanie za skorzystanie z oferty. Wystarczy, że dołączysz kilka cukierków do paczki z zamówieniem, które otrzyma klient. 

Jak widzisz, krówki można wykorzystać praktycznie wszędzie i sprawdzą się w każdej branży. Stanowią sympatyczny gest ze strony firmy, wzbudzają pozytywne odczucia i sprawiają, że marki są dobrze kojarzone. 

About Author

Mentor

Mentor

Related Articles

Żaluzje drewniane – idealne do biura i nie tylko

Odpowiednio dobrane żaluzje do okien będą pełnić nie tylko funkcję praktyczną, ale również dekoracyjną. W ostatnich czasach sporą popularnością cieszą się przedmioty wykonane z naturalnych materiałów, jak np. żaluzje drewniane. Nic w tym dziwnego – ten ponadczasowy materiał dodaje przytulnego charakteru każdemu pomieszczeniu. Żaluzje drewniane sprawdzą się zarówno w surowych wnętrzach, jak i nowoczesnych. Co najważniejsze, doskonale będą spełniać swoją rolę, czyli ochronę przed światłem. 

Przesyłki wielkogabarytowe w biznesie

Jeżeli paczka, którą chcemy nadać, nie mieści się w rozmiarach podawanych przez przewoźnika, możemy mówić o przesyłce niestandardowej. Jest ona znacząco większa i cięższa niż standardowa, a czasem ma nietypowe kształty, co dodatkowo utrudnia jej transport. Nie każda firma kurierska obsługuje przesyłki wielkogabarytowe. Zanim je nadamy, musimy upewnić się, że przewoźnik będzie chciał ją odebrać. Informacji o zakresie oferowanych usług znajdziesz na stronie internetowej lub otrzymasz przez infolinię.